Fatih'in Fedaisi: Kara Murat Full izle | Full HD izle
LoadingAdd to favorites

Fatih’in Fedaisi: Kara Murat Full izle

p1

Fragman Tek Part VK
181704
fatihin-fedaisi-kara-murat-izle-2015filmleri

Ünlü desatnsı Kara Murat efsanesinin son versiyonu olan Fatihin Fedaisi Kara Murat izle adlı ismiyle karşımıza çıkan film eski cüneyt arkın filmlerinden çok uzak olup günümüz teknolojisiyle ortaya çok kaliteli işlerin çıktığını apaçık ortaya çıkarmıştır. Bu eşsiz gurur kaynağı film sitemizde 720p hd olarak eklenmiştir. İyi seyirler…

Yorumlar

İsmail

2 sene önce

Arkadaş dün sinemada izledim yok böyle bişey kesinlikle tavsiye ederim izleyin…

Meral

2 sene önce

Sadece izleyin beyler bişey demiyorum.

tuğrul

2 sene önce

ya bu bizim türkler bir film çıkartın 1000 yıl sonra internete koyar resmen para gözler bunlar yabancılar filmi 1 ay sonra direk nete atıyorlar ayıp valla azcık aç gözlülükten kurtulun

Gül

2 sene önce

sinemada izlemiştim acaip süper bir film izleyin derim

ceyhun bayar

2 sene önce

bu filim çıkalı 2014 oçakda çıkdı hala doymadılarmı bunlar ondan sonra korsana karşıyız diyolar yabancılar yapdıgı enaz bir aysonra nete veriyolar bizim kilerse doymuyo ve çıkalı bu filim 4 ayoldu hala nette yok bu kadar cimri olmasalar iyi olur bence ve 4 ayda istedini almışdır bunlar ve nete düştümü de kazanacaklar bunlar ve nete düşünce kazana mayacaklarını söyleyen lervar palavralara karnımız tok ordanda %3 hakalıyolar bunlar ve bu filim bütçesi iki günde çıkdı neyin kafasını yapıyo bunlar ve bukadar aç gözlü olmayın saygılarımla